Ep 121 - Delia Vișan - Ce este Customer Success și cum contribuie la succesul unei afaceri?

Descrierea episodului:

Acesta nu este încă un episod despre afaceri și clienții lor. E mai mult decât atât.

Este un episod despre Customer Success și am adus-o ca să îți vorbească despre modul în care acesta influențează succesul sau eșecul afacerii tale pe Delia Vișan.

Invitata mea este „pink-minded Customer Success Consultant” (da, mi-au plăcut mult cuvintele ei, așa că le-am scris și aici), lider, influencer, autor și speaker. 

E cea care prin cunoștințele adunate pe parcursul multor ani, în diverse roluri de interacțiune cu clienții, în diverse echipe și companii, te ajută să îți atingi obiectivele de business cot la cot cu clienții tăi, printr-un parteneriat care are la bază un mindset anume, plus conexiunea umană, deschiderea și empatia.   

Pentru că, o să vezi, clientul nu este stăpânul tău, după cum ai tot auzit sau chiar ți-ai construit afacerea. Clientul poate și trebuie să fie partener în succesul tău. 

Așa că dă play acestei conversații și te sfătuiesc să o asculți până la final. O să afli:

🎧 Cine este Delia și ce face zi de zi? (03:00)

🎧 Este Customer Success parte din Marketing? (07:00)

🎧 Ce este Customer Success? (09:00)

🎧 Ce este Customer Service? (12:30)

🎧 Despre feedback-ul clienților și importanța lui (20:30)

🎧 Cum creezi Customer Experience? (30:30)

🎧 Ce rol are un Customer Success Manager? (35:00)

🎧 Care sunt afacerile care au nevoie de un Customer Success Manager în echipă? (42:00)

🎧 Cele mai frecvente greșeli pe care le fac companiile când vine vorba despre Customer Success? (50:00)

🎧 Cum se transformă în bani investiția pe care o face un antreprenor/o companie în Customer Success? (59:30)

🎧 Cât ne costă să aducem clienți noi, față de a-i păstra pe cei pe care îi avem deja? (01:10:30)

Mădălina Vasiu

Antreprenor & Producător Podcast

"M-am îndrăgostit de podcasting în 2016. Acesta nu este primul podcast pe care îl produc. Dar e primul care-mi poartă numele."